14. toukokuuta 2010

Show him what I got



Kyselyn mukaan ulkoasu on ihan hyvä, joten en näe tarpeelliseksi muokata sitä tällä hetkellä. Sitä edellisen kyselyn aihe oli "Juhlapostaus" ja voittaja-aiheeksi selviytyi Päiväni kuvina. Sen toteutan heti, kun saan paremman kameran käyttöön (eli meidän Lise tulee kotiin mereltä, hehes).

Eipä mulla taaskaan ole mitään järkevää kirjoitettavaa, kunhan tulin hehkuttamaan ulkona vallitsevaa ihanaa säätä!

Keittiön mittari (varjossa) näyttää +25, parvekkeella taas (auringossa) on jopa +37 lämmintä! Oon koko aamupäivän ottanut aurinkoa ja lukenut lehtiä. Aivan ihana kesäinen fiilis!


Olihan mulla vielä ostoksiakin!

Ostin CityMarketista tuollaiset ballerinat, kun mun kesäkenkä-tilanne oli aika säälittävä... Yhdet haisevat vihreät ballerinat ja mustat nahkakengät pienellä korolla, mutta niistäkin tulee varpaat läpi sivusta. Nyt on mageet popot ja minä lähen takaisin ottamaan aurinkoa!

Adios!

Ei kommentteja: