21. huhtikuuta 2010

on my own




Jjeij! Mun Homeenterin paketti tuli. Pitäis löytyä 10 kappaletta kauhuleffoja. Saavat odottaa Siwassa vielä huomiseen, koska kaikki autolliset dudet on jossain, eikä tällä jalalla edes sitä parin kilsan matkaa kävellä. :--(

Mutsu tuli meille spelailemaan, äsken testattiin Forbidden Sirenia yhdessä ja nyt on vuorossa God of War. Jospa illalla uskaltais koittaa sitä Resident Eviliä, kun se on meillä ollut jo monta kuukautta ja oon pelannut sitä tasan kerran..


Ajattelin tässä viihteen ja vaihteen vuoksi esitellä teille mun edellisiä hiustyylejä vuodesta 2007 lähtien! Sitä aiempia kuvia mulla ei ikävä kyllä ole. :-/



Mua nolottaa laittaa toi kuva näytille, koska en näytä yhtään iteltäni enkä tunne enää tota ihmistä, joka tuossa töllöttää..

Mutta tyyli oli siis seuraavanlainen; meikkiä korkeintaan ripsiväri, olkapäille yltävät ruskeansävyiset hiukset, räjähtänyt sivuotsis ja vaatteina lähinnä lököttävät siniset farkut, huppari ja sininen kaulaliina.



Vuonna 2008 kaikki Japani-jutut ja androgyyniys oli tosi jees. Mulla oli melko lyhyet hiukset, aluksi tummat mut yritin vaalentaa ja tuloksena oli tietenkin oranssi. :D

Silmämeikissä kokeilin erilaisuutta, oli sinistä ja vihreetä kajalia, tms. Käytin kans paljon huiveja.



Huivit oli edelleen tosi jees vuoden 2008 loppupuolella. Hiustyyli muuttui melkeinpä joka kuukausi.

Hiusten oranssi väri vaihtui punaiseen ja mustaan, siitä taas oranssinruskeaan ja lopulta päähän laitettiin mustia ja pinkkejä kuituja.



2009 vuoden alussa aloin viimein löytää oman tyylini. Huuli lävistettiin ja pidin puolisen vuotta tollasta hevosenkenkä-korua, kunnes töissä tuli tulehdus ja korusta piti luopua. Myöhemmin yritettiin taas rei'ittää samaa huulta, mut jostain kumman syystä se ei onnistunut. ("Okei, mä pistän nyt." "Älä pistä AIJAIJAI!" *krunts* "Ei tää mee tästä läpi...")

Päässä oli edelleen kuituja, pinkeistä luovuin vuoden keskivaiheilla ja siirryin pelkkiin mustiin. Edelleen harrastelin tumman silmämeikin tekemistä ja opettelin viimein meikkaamaan suht oikein.



Loppuvuodesta 2009 löysin tämän nykyisen tyylin hiustenpidennysten avulla. Kaikki naisellinen ja tyttömäinen oli ylijees ja housut vaihtuivat mekkoihin sekä hameisiin.

Tästä lookista tykkään enkä vähään aikaan taida vaihtaa pois.. :D

Ei kommentteja: