4. toukokuuta 2010

Rakkaimmat muistot part 1

Oon jo pitkään miettinyt tälläsen huge kuvapostauksen tekemistä... Katselin vanhoja kuvia ja mieleen tuli ajatus, että voisin koota parhaimmat muistot tänne.

Tähän on tulossa vielä 2 muuta osaa, jotka suunnittelin jaottelevani kategoriaan "random" & "elämäni eläimet".





Villi nuoruus
Tässä kuvassa elellään luultavasti vuotta 2006, eli yläaste oli puolessa välissä. Huomatkaa mun ja Kupenpupen happyfacet! Mahtoi olla mukavaa.




Räppijengi kokoontuu
Kesät 2008-2009 vietettiin aika tiiviisti Tykkimäessä & Käyskillä. Syötiin paljon jätskiä, vähän alkomahoolia, ihanat ihmiset ja paljon aurinkoa!



Kaupunkihengaus
Oi niitä aikoja, kun kaupungilla lorviminen oli ylijees! Kierreltiin Seppälät sun muut ja lopuksi Heseen syömään hyvässä seurassa.





Rennot koti-illat
Kultalonkero, tupakka, Resident Evil 4, lanit....
Voi luoja, kaikki oli tuolloin niin hyvin. :D


Urho(o)lliset ajat
Ahh, Urho oli parasta mitä ikinä tässä kaupungissa on tapahtunut. Kaikki juomat 2,5e! Olin ihan fiiliksissä ja päissäni.
Kuva tosin on Mutterista (kaiken pahan alku ja juuri...). Miksei mulla oo muista baaritovereista yhtä edustavia kuvia?


Lopuksi vielä ihan other stuff.

Eikö lääkkeiden pitäis tehdä oloa helpommaksi? Mulla on varmaan ihan väärä lääkitys, koska viimeisen 2 viikon ajan on ollut joka päivä ihan järkyn huono olo...

Jalan takia pitää vetää Panacodia, Buranaa, Panadolia sun muita lievittäviä sekaisin, mikä johtaa taas siihen, että ruokahalu katoaa ja suun limakalvot kärsii. Huono olo johtuu jo syömättömyydestäkin, mutta miten syöt, kun kaikki tulee saman tien ylös? Voi jumalauta.

Ei kommentteja: